![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxQpQQ3ASRuTdPZZNbWvt6g1iRUQZbfzjSHF-TpLUE38uaq6fVb6t8nDt9p83elO7GoBppYVCDvbFg4hyphenhyphene_O00bK-_mzbP-EbjPe8tkhfBIInzWnMT38sTfxP01l-M91ndD0wA-rfANu5d/s1600/prt_1349621098.jpg)
Konkursowi
przyświecają trzy podstawowe cele:
- promowanie życia w zgodzie z naturą oraz podnoszenie społecznej odpowiedzialności,
- stworzenie szansy dla młodych uzdolnionych projektantów i artystów wykazania się swoim talentem i zaistnienia na rynku mody,
- propagowanie wizerunku Łodzi jako miasta czynnie angażującego się w ochronę środowiska i wspierającego ideę recyklingu, a także ukazanie jej atrakcyjności pod względem artystycznym i modowym.
Każdego
roku w konkursie Re-Act Fashion biorą udział setki młodych
artystów. Do ścisłego finału trafia jedynie 21 osób, spośród
których wyłania się ostatecznie trzech laureatów. Zwycięzca
konkursu otrzymuje tytuł Re-Kreatora oraz główną nagrodę
prezydenta miasta Łodzi w postaci określonej sumy pieniężnej.
Ideę
Re-Actu wspierają znane osoby ze świata mody, ekologii i
show-biznesu. W
2009 roku ambasadorką Re-Act Fashion oraz prowadzącą galę
finałową była Iza Miko. W kolejnych latach rola ta przypadła
Kindze Rusin (2010), Adzie Fijał i Mateuszowi Szymkowiakowi (2011)
oraz ponownie Kindze Rusin (2012).
Opracowano na podstawie:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz