sobota, 5 stycznia 2013

Sklepy internetowe

PIELUSZKARNIA
Opis: Pieluszkarnia prowadzi sprzedaż różnych kategorii produktów (nosidłeka i chusty, zabawki, pieluszki jedno- i wielorazowe) dla małych dzieci, w tym produktów o charakterze ekologicznym. W jego szerokiej ofercie towarów znajdują się także organiczne ubranka wykonane przede wszystkim z najwyższej jakości bawłeny, ale także wełny z merynosów. Część odzieży pochodzi o polskiego producenta Nananf Organic.
Kontakt:
Pieluszkarnia
ul. Poprawna 46C
03-984 Warszawa
tel.: 22 713 82 75
e-mail: sklep@pieluszkarnia.pl

PLANTS AND RAGS
Sklep firmowy producenta Plants and Rags

P.P.H.U. "B AND B" S.C.
Sklep firmowy producenta B and B

RECYWEAR
Sklep firmowy producenta Recywear

SKLEPEKO.NET
Opis: SklepEko.net to sklep internetowy, w którym znajdują się produkty ekologiczne dla mam i ich małych, nowonarodzonych pociech. W ofercie sklepu dostępne są m. in. ubranka EKO dla dzieci (body, dresy, pajacyki, rampersy, spodenki) wykonane z organicznej bawełny znakowanej certyfikatem ORGANIC. Ubranka pochodzą od zagranicznych producentów.
Kontakt:
SklepEko.net
tel.: 507 220 075; 796 723 514
e-mail: sklep@sklepeko.net

SLOGAN ECO STREET WEAR
Sklep firmowy producenta Slogan

SMELL THE GRAVE
Sklep firmowy producenta Smell the grave

SMOCZEK
Sklep firmowy producenta Smoczek

SOPHIE AND LULU
Opis: Sophie & Lulu to sklep, który powstał z miłości do najmłodszych. Znajdują się w nim ubranka, akcesoria, buciki i kosmetyki dla dzieci, a także coś dla ich mamprzydatne akcesoria, chusty do noszenia, kosmetyki. W obrębie sklepu została ponadto wydzielona strefa EKO z ofertą produktów najwyższej jakości, pochodzących tylko od certyfikowanych producentów. Wśród nich znajdują się ekologiczne ubranka zagranicznych producentów wykonane z bawłeny organicznej certfikowanej GOTS. W asortymencie dostępne są: bluzy, swetry, T-shirty, pajace, rampersy, body, spodnie, spodniczki, sukienki dla dzieci głównie do 12 miesięcy.
Kontakt:
EL NINO Małgorzata Padewska
Stara Iwiczna, ul. Fabryczna 2A
05-500 Piaseczno
tel.: 603524937
 
SZWALNIA KOMODA PRABABUNI
Sklep firmowy producenta Szwalnia Komoda Prababuni

7 komentarzy:

  1. Ja raczej nie miałam nigdy jeszcze okazji kupować niczego w sklepach ekologicznych ale wydaje mi się to dość ciekawą alternatywą. Na ten moment bardzo podoba mi się odzież sportowa http://pl.aliexpress.com/category/200001095/odzie--sportowa.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38b214ffHiRATD i jestem zdania, że mogę mieć jej całą szafę. Tym bardziej, że jest ona naprawdę wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nie kupuję takich rzeczy, ale wielu moich znajomych korzysta właśnie z tego typu sklepów. Z tego co się orientuję to wiele z tych sklepów online ma również fajne opcje polegające na śledzeniu przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek który znacznie ułatwia cały proces zakupowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz dużo sklepów świadczy swoje usług za pomocą internetu i mi to bardzo odpowiada. Tym bardziej, że bez problemu można za nie płacić online. Również jestem zadowolony z faktu, że usługa płatności SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-mobilne/sms-premium-czym-jest-jak-i-kiedy-z-tego-korzystac/ nadal jest aktywna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych sklepów internetowych w naszym kraju jest cała masa i ja również jestem właścicielem jednego z nich. Jednak samo rozwijanie firmy to nie jest tylko prowadzenie sklepu, ale również całej firmy. Dlatego tak bardzo lubię korzystać z rozwiązań https://www.connecto.pl/ bo systemy od tej firmy idealnie się wpisują w działanie mojej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie sklep internetowy to bardzo fajny sposób na biznes i jestem zdania, że jeśli ktoś ma możliwości to powinien go otworzyć. Ja sobie bardzo chwalę w takich działaniach wsparcie IT od https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/ gdzie rozwiązania z tej firmy doskonale się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń